camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Glitterfest!

Kategori: Allmänt

Varje år har jag en glitterfest. Det är mäkta kul! Brukar ha den med Loye :) jag har ögnat igenom min kalender och har kommit fram till att 15 januari skulle bli ett bra datum. måste bara kolla lokaler när jag kommer hem. tänkte försöka boka raboskolans matsal. den är centralt och liten, så det blir förhoppningsvis inte så mycket att städa. har inte spridit det så mycket än. men jag ska :) vill ha lokalen klart först så jag är säker på vart och när det blir. har inte bestämt mig för om det ska vara en bjudfest eller öppen för alla. eller om vi ska ha inträde. får diskutera lite med loye och se vad hon tycker. men de blir nog toppen hur som helst! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: