camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

:)

Kategori: Allmänt

för första gången på länge, här kommer det, pappa. känns som ett konstigt ord eftersom jag i stort sett aldrig säger det. om det inte gäller någon annans pappa förstås. det känns väldigt konstigt att säga eller skriva det måste jag säga, och det är kanske sent att börja nu men jag tänkte försöka lite smått men säkert ändå att börja kalla dennis för min pappa. trots allt har han funnits i mitt liv så länge jag kan minnas och han har alltid varit som en pappa till mig. så ikväll ska jag åka hem och sova hos pappa. wow, känns verkligen som typ ett utländsk konstigt ord. borde inte vara så, alla borde ha någon att kalla pappa. och lets face it, mina framtida ungar måste ju ha en morfar, så är de bara :)

tänkte sova hos syrran i huddinge egentligen men hon svarar inte så hon får skylla sig själv :p kanske kan ta en tripp till henne imorrn med alex. nu  ska jag fortsätta kolla min mail innan middag, har endast 278st kvar ^^

Kommentarer

  • Alle säger:

    Roligt att du kommer så bra överens med Dennis (=

    2010-11-02 | 15:55:58

Kommentera inlägget här: