camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

att springa över en åker

Kategori: Allmänt

vem har inte åkt förbi en åker med bilen och fått sådan lust att bara springa över hela. typ stanna i mitten och snurra runt runt, för att sedan lägga sig ner och bara leva, då där, mitt på en åker. noll bekymmer, noll funderingar, bara lek. det är något jag kommer att göra. denna sommar. kanske en konstig grej, men jag är helt inställd på det. kommer bli awesome ^^ finns andra saker också som man fått suget att göra, till exempel slänga mobilen i sjön när man går över en bro. eller försöka slänga en stol genom ett fönster, bara för att se om det går. men jag tror att jag avvaktar med det så länge och håller mig till det där med åkern (;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: