camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

detox under midsommar

Kategori: Allmänt

haha, vad tänkte jag med? detox under midsommar är som att vara nykter på nyår. haha ne men typ :p blev inge bra alls så gav upp det direkt. kanske ska börja nu istället. igår kväll åkte jag till evelyn. jessica släppte av mig där på vägen hem från mamma, snäll som hon är (: vi tog en promenad och hälsade på evelina och dennis en sväng. malin var också där. de hade fått till ett galet fint badrum! riktigt fint vart det. hoppas dom är nöjda. sedan kollade vi på en film på tv, jump. var helt okej, fast hon skrattade så där wierd åt allt :p idag var vi ute och solade en sväng innan vi åkte till ockelbo för att äta på atalanta. nu har jag ätit kebabsallad två dagar i rad. bra att man har fantasi ^^ sen kom iaf mathilda också så åkte vi till gävle för evelyns ultraljud! hon ska ha en välutrustad pojke! tydligen så såg man snoppen på honom väldigt tydligt iaf ^^ evelyn kommer att bli en toppen mamma! 28 november är det som gäller :) passade på att gå på guldfynd för att hämta ut ett halsband och till dennis för att hämta lite kvarlämnade grejer innan man tog 4 tåget hem. dennis ska på peace imorrn. inte ett dugg avundsjuk (A). ne men faktiskt, man vill ju inte missa marknaden :) han köpte dessutom sin biljett på tradera för över 3000kr, galet! på tåget träffade jag simon. pratade en massa om drama och midsommar. jag bestämde mig för att bjuda över honom och ak och bada bubbel hos mig någon dag. kan bli kul! (: synd att folk har liv och jobbar bara ^^ imorrn ska jag åka med mamma till tippen med lite grejer. sen ska jag till rusta med syrran! på onsdag ska det bli 30 grader ute, så då ska jag med evelyn och ett gäng till och sola och bada på sjöbacken. sen ska vi till evelyn på kvällen för att grilla och så. jag tar med mig kubb och sing star :) på torsdag tar jag med mig evelyn hit så badar vi lite bubbel. mysigt värre! ska även scanna in hennes ultraljudbilder i datorn :) hela helgen är det marknad! awesome :) på lördag har vi sagt att vi ska ses i åbyggeby för att spela brännboll och sedan åka gummibåt. detta är planerat iaf, får se hur veckan slutar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: