camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Jennifer Lopez

Kategori: Allmänt

grym skådis och otroligt vacker, precis som Sophia Bush. de två är nog mina kvinnliga favoritskådisar.
Det sägs att jag har en sådan här rumpa. liksom samma form, och jag antar att det är sant. verkar vara väldigt uppskattat bland pojkarna, och jag har fått många både fina och lite väl vulgära kommentarer, men jag har fortfarande inte bestämt mig vad jag tycker om den. känns lite väl stor ibland och det går inte alltid att välja de byxor man skulle vilja. undrar om hon är helt nöjd över sin.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: