camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

430

Kategori: Allmänt

om jag kan läsa en bok med ca 430 sidor på ett endaste dygn, hur kommer de sig då att jag inte kan läsa en enda sida i högskoleboken? besviken på mig själv över det faktiskt. måste skärpa mig.
håller på att gräva bort mitt löshår. mitt eget hår mår inge bra av det alls. var kanske en dum idé detta. men nu är det så. trivs bättre i kort hår. mindre jobb (;
jonas är en av de svåraste personer jag känner. har dock fått nog nu. är iaf 80% säker. det är inte lika mycket att jag ger upp om honom, som jag skyddar mig själv. för det är ju det jag gör, skyddar mig själv. från honom. han kanske fattade det som att han skulle sluta höra av sig till mig, men jag menade att jag skulle sluta höra av mig till honom. kanske är samma sak. jag kan inte leva dessa spel och lekar längre. kanske funkar för honom, men inte för mig. jag vill vara verklig, leva på riktigt. speciellt så vill jag känna. jag tror inte att han låter sig själv känna lika mycket som han skulle kunna, eller som han kanske vill. därför känns det också som att jag ger upp om honom. kanske borde kämpa lite mer. är ju inte så att jag har lagt ner jätte mycket energi på det precis heller. har väl gått och väntat på att han skulle fatta själv. men det verkar ju inte hända. får se vart tiden för oss.
nu borde jag sova. är inte bra att vända på dygnet såhär. förresten borde jag aldrig mer skriva ner något som ska hända eller något som jag ska göra. för varje gång jag skriver det här så händer det aldrig. alltid ändrade planer. därför tänker jag bara skriva vissa saker här. alltså de som jag inte vill ska hända. men eftersom jag inte gör nåt som jag skriver här så kommer de väl inte ens att bli så ^^ krångel, krångel. jag vet att jag är konstig. föredrar dock ordet knasig (;
till next time

Kommentarer


Kommentera inlägget här: