camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Fattar inte! ^^

Kategori: Allmänt

Om jag mår dåligt över att ha så mycket att göra på samma gång, varför gör jag det då? Det är ju liksom helt fria val. Saker som jag vill göra. Jag vill verkligen göra allt. Samtidigt. Men det går inte. Man måste prioritera, som min mamma så fint uttrycker det. Och ja, jag vet det, men jag lyckas inte. Så nu sitter jag här och tampas med mig själv. Blir på dåligt humör, stressad och ledsen för att jag inte alls hinner med allt jag vill göra, måste göra och borde göra. Tänk att vara som de flesta andra här och ha absolut ingenting att tänka på, ingenting att göra. Vad skönt det skulle vara. Kan knappt föreställa mig det ens. Att det någonsin skulle kunna vara så för mig. Det kan vara. Jag bara väljer bort det. Varför förstår jag inte. Men nu är det så, och de är bara att fortsätta.
Badade isvak idag förresten. Ska väl passa på att nämna det nu när jag ändå slösar tid här. Var inte alls liksa hemskt som jag väntade mig. Väntan är värst. Skrämmer upp sig själv helt i onödan. Men jag är iaf jätte glad och nöjd över mig själv att jag gjorde det! Ens stridspartner skulle få hjälpa att klä av och på sig efteråt. Därför bytte jag från Linus till Möller. Kändes som det enda rätta. Eller? (; Haha! :) Har även blivit gasade idag. Denna gång gick det mycket bättre än förra! Var mer tätt och gjorde därför inte galet ont! Hehe :)
Jaja, måste fortsätta om jag ska få sova inatt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: