camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

hellre dö som en god människa..

Kategori: Allmänt

än att leva som ett monster.
såg precis slutet på shutter island. den är bra. som phille sade, den får en att tänka :)
jag har försökt träna mer till högskoleprovet, men ju fler ord jag lär mig, desto fler verkar det också dyka upp. helt otroligt. har inte ens kommit till mattedelen liksom. det är så måna ord. tunroth säger att orddelen skall förkortas jättemycket till hösten, att det då ska bli mer matte och engelska istället. men jag kommer skriva det nu och det kommer vara stor del på ordförståelsen. eftersom den inte kommer finnas mer sen så vill jag göra den delen extra bra nu. bara att fortsätta öva..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: