camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

like I'm the only one..

Kategori: Allmänt

har precis stoppat i en maskin tvätt! kom på att jag ska åka tillbaka imorrn. tiden går så fort. för fort. jag hinner ju inte med :p idag har verkligen varit en slappdag! gjorde havregrynsgröt till frukost. sedan låg jag i sängen med datorn och min bok ända fram till lunch då jag gick upp och gjorde pannkakor.
fick precis ett samtal från gävle tingsrätt. jag har blivit återkallad och behöver inte komma imorrn. samma var det förra gången. undrar om detta är vanligt. jag som såg fram emot att åka dit. men det betyder att jag inte behöver stressa lika mycket nu! hade tänkt åka dit imorrn bitti för att sedan åka direkt till regementet där ifrån. nu kan jag chilla lite mer hemma :) besöka solariumet ska jag nog göra också. har ju en oanvänd polett liksom (;
har dock fortfarande styrelsemötet ikväll. ska ta bilen ner till ockelbo om ett tag. till dess ska jag nog städa och greja lite mer här. borde plugga också, jag vet det. jag fortsätter att skjuta upp det eftersom det är SÅ tråkigt. känns som inget fastar i min hjärna ändå. och för första gången på länge känns det som jag kan slappna av lite. vet att jag egentligen inte kan det, men jag tillåter mig själv det just nu, att slappna av..
känns som jag bärt runt på något som nu släppt. vet inte vad det är, men det känns bra. allt känns bra. har lyssnat på philles musik hela dagen. den var inte så kass som jag trodde den var (;
har bestämt med loye att vi ska till västerås och träffa jocke igen helgen vecka 14. denna helg sitter jag i vakten, nästa ska jag ägna med alex och den efter det det är det högskoleprovet som gäller! så jag är lika uppbokad som vanligt, dock inte massa saker samma dagar, det känns bra :) har bara saker att se fram emot. det bästa är att jag inte har någon speciell som tar upp all min tid. det är verkligen inte vad jag behöver just nu.
jocke sade till mig att man inte behöver ta första bästa, att man kan vara lite kritisk. det låter självklart när han säger det, måste bara komma ihåg det också. har haft mycket problem med killar fram och tillbaka, inte riktigt vetat vem som var vad för mig. nu tror jag mig iaf ha det under kontroll och det är nog en stor del till att jag mår bättre.
jag är på god väg att hitta mig själv. utan att vara beroende av någon annan, och det känns bra.
nu ska jag läsa lite i min bok innan jag tar mig ner till obo. funderar på att åka förbi butiken och kolla om vi har en byrå som jag kan ställa nere i källaren. behöver plats för mina prylar (;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: