camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

pulka!

Kategori: Allmänt

mår bättre nu. som vanligt går humöret upp och ner ^^ har iaf spelat ett game starcraft, ätit god middag (lassange) och åkt pulka! har ävin bokat biljett till mötet på måndag, kollat tågtider imorrn, packat min väska, städat bland mina grejer med mera. känns som man fått lite mer rätsida på livet för tillfället. har dock fortfarande inte skickat ut kallelse till årsmötet eller allt som har med det att göra. måste fixas. har även massa böcker som måste läsas. skjuter upp det så länge. framtida migs problem helt enkelt :) nu kommer sasha, hoppar upp i mitt knä och är lika go som alltid. enligt mig då då (; måste sluta så jag kan mysa (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: