camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

radiotjänst

Kategori: Allmänt

mycket spännande. eller?! (; not so much.
ikväll får jag åka "hem" :) ska till jonas. jaja, jag hörde av mig. hade ingen annan stans att ta vägen. är framme i gävle kl 23 ikväll och då kommer jag inte till ockelbo på nå vis. skulle åkt tidigare, men då hade jag missat den här "underbara" kvällstjänsten vi har. inte ett dugg onödig :p hade varit bra om vissa kunde varit seriösa. speciellt besviken på våra gruppchefer ikväll. dom påminner oss verkligen ibland att dom faktiskt bara är en av oss. men sak samma, allt är nice ^^ .
samling!

Kommentarer

  • jess säger:

    fatta man ju! ;p

    2011-03-23 | 20:14:00

Kommentera inlägget här: