camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

so far so good

Kategori: Allmänt

måste åka hem ikväll. har möte med socialnämnden imorrn bitti. det ska hålla på hela dagen och eftermiddagen om jag har förstått rätt. sedan ska jag på årsmöte med nämndemannaföreningen i gävle på kvällen. blir mycket för mig imorrn. missar ändå inget viktigt här i enköping. är meningen att jag skulle kört bil hela dagen. det är i för sig väldigt roligt, men jag missar ingen viktigt utbildning och det är bra! :)
om jag åker med bussen härifrån 18.52 ikväll, så är jag framme i ockelbo 22.50. det tar alltså 4 timmar för mig att komma hem. och då kommer jag inte ens ända hem till mamma så jag kan sova där. får sova hos kära syster (: hon vet bara inte om det än (;
jag var uppe först i mitt rum i morse. vaknade innan väckarklockan. det är verkligen inte likt mig att gå upp så tidigt! andra gången jag går till frukosten den här veckan. bra jobbat!
ne men se där, nu skriver viktor på facebook. han som ALDRIG svarar på mina sms ^^ han vill att jag ska söka jobbet i vakten. visst vore det grymt roligt att jobba där med honom och de andra, men jag tror inte att jag kommer få det. jag kommer ju vara borta hela sommaren så kommer inte kunna börja förrän i augusti. då borde alla platser vara fyllda redan. dessutom vill jag ju plugga också. får se vad det blir. viktor har fått jobbet, men inte filip. fy fan vad synd! undrar vad han nu ska hitta på. får ringa honom senare.
jonas adda mig som vän på facebook. spännande. får se om han gör något mer drag (; jag tänker då iaf avvakta och inte höra av mig till på tisdag. då har han namnsdag. så man kan ju vara lite schyst och höra av sig då (;
jag vill åka till irand nu!!!! ska bli spännande att umgås lite på tu man hand med robert också. vi är faktiskt riktigt jävla bra vänner, om vi bara vill. kan bli kul liksom :)
david, ex nr 2, har bjutit ut mig på dejt. jag tackade ja. får se hur det går ^^ vet inte om det vi hade finns kvar. inte för att jag tror att han har förändrats så mycket, men jag vet att jag har förändrats en massa. kan ju ge honom en chans iaf. även om det inte leder någon vart så kan de bli kul att umgås lite igen.
nu vill smoker röka, se ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: