camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

starcraft

Kategori: Allmänt

nu ska vi spela ett till game av starcraft. denna gång ska mamma vara med också. vi måste bevisa att vi kan slå alex ^^ han är alldeles för bra för oss. så nu blir det han mot mig, tobbe, mamma och jessica. spännande värre (; sist vi spelade var det jag och alex mot jessica och tobbe. det gick så bra för oss och så dåligt för dom att jag övergav alex och hjälpte dom istället. tobbe gav upp och gick ur, medan vi mosade alex totalt! (; maha!
tobbe påpekar att jag stavar fel ibland. hade t ex skrivit aven istället för även. kan bli så ibland, när man skriver fort och inte riktigt kollar :p
pulka åkte vi utanför huset, på baksidan. tobbe hade skottat upp en bana förut, duktig som han är :) det var han, jag och alex som åkte. gjorde även någon ny bana, jag kom ända till staketet, woho! haha :) fick pulkan av tobbe i julklapp. en utmärkt present! :)

Kommentarer

  • Den mystiska mannen säger:

    :s

    2011-03-05 | 20:32:17
  • Alex säger:

    HAHA!!!!! skulle tagit er om vi spela en mot en

    2011-03-05 | 21:38:09

Kommentera inlägget här: