camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Ute på vift!

Kategori: Allmänt

denna dag har varit bra! :) sitter hemma hos syrran just nu, väntar på att tåget ska gå hem till mamma i lingbo. skulle gå halv 6 egentligen men är tydligen "lite" försenat (; beräknas komma till ockelbo 19.00 i nuläget. men jag har så trevligt här så! sitter i min nya onepiece och har precis sökt till tre kurser på högskolan i uppsala! blev statsvetenskap, retorik och samhällskunskap/statskunskap. blir nog jättebra tror jag :) gick inte att söka till vårterminen än så alla tre är på höstterminen. blir nog lite kämpigt om jag kommer in på alla men de är värt ett försök. känns jätte bra faktiskt! :)

vet inte hur jag ska betala min onepiece, som jag hämtade ut på ica för ett tag sedan. har räkningen i väskan men 100kr på kontot ^^ får dock lön "snart" :p den är galet mysig dock! jessica tycker den är ful men jag bryr mig inte! skön och nice är vad den är (; den är grå, om jag inte nämnde det!

tar dagen baklänges märker jag nu :p fick skjuts hit av jocke och emelie. var hemma hos dem i bergby och åt middag. mäkta trevligt! kyckling med hemmagjord potatismos och god sås! awesome!

fick skjuts till bergby av evelina. var med henne, emelie och evelyn i gävle idag. åt kina lunchbuffé, handlade lite på willys och lite annat. mycket trevligt var det (: kul att träffa folket lite. har hunnit träffa en del under denna ledighet. känns bra :)

innan jag träffade dom på lunchen var jag hos jonas. åkte dit igår morse, och sedan tillbaka dit efter föreläsningen jag var på, sedan sov jag kvar. jag gjorde lunchen och så gjorde han middagen. jag diskade och han dammsög. bra deal (; blev ett lite smått vattenkrig som slutade med jag mycket blöt, han not so much! ^^ såg en norsk, tror jag det var, skräckfilm igår. såg inte så mycket innan jag blev alldeles för trött och gick och lade mig :p men det verkade rätt bra. annars är det väl som vanligt, han sitter vid sin dator och jag vid min ;p men de är helt okej! trivs bra där på nåt konstigt vis, med honom. som vänner! vad nu alla verkar tro (; de flesta har ju lite svårt för honom, och jag förstår det. haha (; vet att han aldrig läser min blogg så får väl hoppas att han inte gör det nu heller (;

nu babblar syrran så mycket att jag inte kan koncentrera mig (; ska prata lite med henne istället. känns as spännande med uppsala by the way! laters :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: