camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Se alltid det positiva

Kategori: Allmänt

Blääää! Fick för mig att jag ville gå på bio, nada har sett typ allt och säger att vi kan se monsters eftersom hon skulle sett den imorrn men inte kan då. Visst ok kan bli kul! Först säger dom att det är 3d så jag måste betala för ett par äckligt jobbiga brillor, sen när jag fått biljetten ser jag att det är svenskt tal.. Alltså kom igen 135kr för en barnfilm på svenska

Kommentarer


Kommentera inlägget här: