camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

nya lyan

Kategori: Allmänt

i lördags flyttade jag in i min allra första bostadsrätt i enköping. det är en jättefin etta på 44kvm. det är bara lite småsaker som behöver fixas o hannah o ludde hjälper mig jättemycket med allt så det är fantastiskt snällt av dom! det är fortfarande en hel del kartonger som behöver packas upp o saker att köpa osv, men det blir nog riktigt bra när det är klart. eftersom jag bjudit varenda kotte, sten och barr till inflyttningsfesten så har jag fått göra två stycken. den första kommer att äga rum redan på fredag, så jag hoppas att jag har hunnit kommit i ordning då.

imorrn ska hannah tapetsera klart och så ska vi åka till ikea för att köpa skåp o annat till mitt kök. förhoppningsvis

hinner ludde få upp projektorn o duken imorrn också.

jag köpte en handvävd matta för 3000kr nu när jag var i turkiet med nada. den lade jag in på golvet i garderoben så hoppas ingen går in där och förstör den ;p

idag fixade jag egen parkeringsplats åt skitiga skruttbilen, med egen elstolpe o allt. vuxenpoäng till mig (((:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: