camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

15e flytten

Kategori: Allmänt

Nu när jag bor med mina föräldrar och min lillebror i uppsala så är jag på mitt 15e boende. 18e maj när vi flyttar till fyran i porten bredvid så blir det 16. Galet ;p

Valborg var riktigt lyckat! Fick umgås med massa härliga människor och hade riktigt skoj :)

Minutrarna på jobbet är så sjukt obeskrivligt kopiöst sega. Till och med löpbandsminutrarna är snabbare. Iiiiilla

https://cdn3.cdnme.se/2291157/7-3/pic_51840c67e087c3313fae02df.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: