camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Knubbtjej

Kategori: Allmänt

Vet att jag inte är tjock, och kan ses som smal. Men lite mullig är jag allt. Känner av det mest på gymet. Blä vad jag skäms för mina lår där. Måste sluta äta all skit. Och så mycket, och ofta :p och träna mer. Blää ^^ har alltid perioder där jag kan träna varje dag en, två eller tre veckor. Sen går det alltid utför och så kanske jag kanske bara tränar en eller två gånger på en vecka. Har svårt att hitta balansen. Men jag jobbar på det :)

Imorgon när jag slutar jobbet så ska jag till uppropet i skolan i uppsala för naturkunskap b på komvux. Fast det heter ju inte b längre, utan typ 1a och 1b och 2a och ja, jag vet inte vad. Jätteförvirrande. Hoppas dom vet och ser till att jag läser rätt kurs ;p

Efter skolan ska jag hem och sova, eftersom jag jobbat natt sedan i fredags. Sen ska jag till friskis, skaffa kort där och gå på box med min mamma kl 20. Asnice :)

Måste vända tillbaka dygnet också eftersom jag sen har utbildning 10tim tis-tor. Ska skjuta kulspruta i 10tim i tre dagar. Känns som det antingen kommer bli askul eller skitsegt. Hoppas på det första :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: