camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Säkerhetskopiera!!..

Kategori: Allmänt

Datorn är inlämnad på reparation och det är officiellt, allt försvinner. Mitt livs verk av bilder, mitt cv, mina skolgrejer, aaaaalllt. Kaputt! Damn :( så kan det gå. Övertalar mig själv hela tiden att saker bara är saker och att jag inte är en sentimental person. Det är lurre. Inget att hänga upp sig på. Men ändå, trist! Kommer ihåg när vi var mindre och fia lade över alla sina bilder på skivor. Hon har alltid gillat att knäppa mycket bilder, och alltid varit smart sådär som att spara dom på ett säkert sätt. Jag har aldrig brytt mig om sådant som säkerhetskopiering och försäkringar. Kanske dags att börja? ;p

Försöker plugga naturkunskap. Har snart gått en timme och jag har skrivit ner ett ord, proteiner. Det går bra nu :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: