camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Wakawaka

Kategori: Allmänt

Imorgon blir jag 22år gammal. Har rätt så neutrala känslor över den siffran. Inte för ung och inte för gammal, helt ok :))

Några från släkten kommer till stadsparken i uppsala idag för att fira. Jag gjorde muffins för typ första gången igår för att ha något att bjuda på. Har inte smakat men dom ser fina ut iaf :) gjorde olika med blåbär, hallon, hasselnötter och kokos!

Igår firade jag med vännerna i Enköping. Wallius var nykter och körde, så han, rosen, jag o jess åkte till och från uppsala. Stannade till och hälsade i vakten på vägen hem, fylleideer ^^ totaldäckade i bilen på vägen hem, och lade mig direkt i sängen när vi var framme runt 3 tiden.

Vi började hemma hos strankan och grillade. Då var rios, engström, granander och björte också med :) hannah, ludde och sandra anslöt sig senare och runt kl 12 åkte vi ner till all in och mötte upp living och fredriksson.

Engström har taggat till festen rätt länge nu och hade som mål att bli aspackad ;p han drack nästan en hel spritflaska själv, plus massa cider. Galen :)

På förmiddagen var jag till friskis med mamma och gick på ett step pass. Det var rätt kul, svettig blev jag iaf :)

I fredags var vi till friskis och tränade armar. Mamma har träningsverk men jag känner ingenting. Får ge lite extra nästa gång (: på kvällen gick jag till wallius o rosen för att fira rosens 25års dag. Det var många kända ansikten från ockelbo som mårten, emil och johan. Nada anslöt sig också efter en stund :) vi var utr och grillade och spelade krocket. Askul faktiskt (: jag vann, woop!

Fre-mån jobbade jag natt i vakten så då hände det inte något spec. Men tis-tor hade vi utbildning och sköt kulspruta. Det var askul :) krälade dock mycket i grus och fick massa blåmärken över hela armarna. Men det är sådant man får ta :) dom dagarna sov jag med bergman, wahlen och jansson hemma hos lignell. Det var riktigt mys :) vi grillade, åt våfflor o pannkakor, såg film och var ut på all in.

Har varit en vecka med massa jobb, fest och umgänge. Helt perfekt verkligen :)

Imorrn går jag på natt på jobbet igen och kommer tillbaka hem på ons. På lördag flyttar vi till lägenheten. Snart så får jag eget rum iaf. Snart snart (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: