camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

powerwalka har fått en ny mening

Kategori: Allmänt

det är fjuttigt och jobbigt. hela kroppen känns stel och svag. min nuvarande powerwalk är nästan som min vanliga gång i normal takt, i vanliga fall vill säga. min vanliga gång nu är mer i samma klass som mammas 11 åriga hund cleo. jobbigt värre.

jag blir visst kvar i uppsala en natt till ändå. men bara 1 för imorrn kommer maiken o sover här så då får hon sängen. amanda frestade med bak och planering av tågluffen som vi ska göra i europa i sommar. ett bak som jag inte ska äta av förstås, eftersom jag verkligen måste börja tänka på figuren med alla semestrar o sjukdomar jag haft. snart sommar ju, blä så tiden går fort. jag är för tusan snart 23. räknas bara som ungdom några få år till. det vi bakar ska hon iaf ta till jobbet så att det inte blir bortkastat (:

imorrn ska jag prova gymma. går det inte så går det inte, men jag måste banne mig försöka nu iaf innan jag blir tokig o lat på riktigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: