camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

sthlm

Kategori: Allmänt

hej hopp!
alla hjärtans dag igår var mys :) började dagen med att promenera till gymmet, körde axlar bl a innan jag gick hem igen. sedan gick jag vidare hem till hannah o frank för att umgås med dom ett tag. på kvällen tog jag mig till sthlm o träffade michelle. vi fikade, gick runt o sen såg vi the secret life of walter mitty på bio på drottninggatan innan vi åkte hem o sov hos hennes mamma i tyresö. filmen var fin, och helt klart sevärd. ingen av oss hade varit på den där biografen tidigare heller, den var annorlunda o bra. eftersom bilden var högt upp var inga huvuden framme för att blockera bilden :)

imorse åkte jag hem till agneta alex o lamin på sveavägen. åt frulle där, tog en sväng till örtagubben med agge o köpte några spännande teer som ska påverka ens liv på nå vis. sen tog vi en semelfika, fast det inte är semeldagen än ;p

nu är jag på tåget på väg hem för att hinna innan gymmet stänger kl 16. ska bara köra kondition idag eftersom mina ben o rumpan fortfarande gråter blod sedan i onsdags ^^

ikväll blir det middag ute med hannah, ludde, sara o marcus. var rädd att jag skulle bli 5e hjulet men frank ska med så han får vara min dejt (;

jag vet inte var den där svepa ölgrejen kommer ifrån, o jag är glad att jag inte blivit nominerad. istället visade agneta mig en kille som ändrat den till att man ska skänka pengar till valfri välgörenhet o sedan nominera 3 nya, så jag gjorde det o delade den istället. hoppas den sprids lika bra som ölen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: