camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

helgsfrukost

Kategori: Allmänt

idag är det min sista helgdag, för imorgon bitti (fredag) börjar jag jobba. jag har dag med jour detta pass vilket innebär att jag har arbetstid 07-20 hela helgen, och jour på jobbet 20-07. alltså fast på jobbet 24/7 ända till på mån. jobbigt om man glömmer nåt hemma.
på måndag förmiddag åker jag direkt från jobbet till gärdet i sthlm för att göra testerna inför sou. så som jag tränat och oroat mig inför dem vill jag nu bara få det överstökat. ser fram emot tisdagen då jag får åka hem o allt är klart. ingen mer cykling. iaf inte lika mycket. kan fokusera på att börja springa lite igen istället. det får gå som det går. skiter det sig så är det faktiskt inte hela världen.
eftersom både äggen och kvargen är slut blev det pauluns supergröt till frukost idag. lade bara till lite chiafrön och kanel. dricker ett stort glas blåbärssoppa till! Det blev en frulle på 250kcal med 38g kolhydrater, 8g protein och 8g fett.
snart ska jag iväg till öppna förskolan med hannah o frank (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: