camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Födelsedag

Kategori: Allmänt

Idag är det min 23års dag. Att fylla år har tyvärr förlorat sin charm. Jag sitter på jobbet i vår bunker och har bara 3timmar kvar nu innan jag får åka här ifrån. Jag ska ta mig hem direkt för att byta om och sen åka hem till min vän Hannah. Hon behöver barnvakt till sin son Frank, min sötboll till gudson, medan hon är hos tandläkaren. Sedan kl 10 ska jag möta Nattis på torget för en morgonfika innan hon börjar jobbet. Först efter det ska jag åka hem och sova lite innan Daniel och mina föräldrar kommer för att fira min födelsedag. Sen är det dags för jobb igen. Ska jobba natt ända till på fredag. Ska bli himmelskt skönt med helg. 
 
Jag och Daniel hoppas på att få en lägenhet i Uppsala. Vi får veta idag kl14 om vi får en eller inte. Om vi inte får den som vi hoppas på nu vet jag inte riktigt hur det blir. 
 
I fredags kväll firade vi min födelsedag hos min faster och mina kusiner i stuvsta. Min kusin Tessan fyllde 12 några dagar innan så vi firade oss båda samtidigt. Jag fick jättefina muggar, presentkort, en bok, högtalare till telefonen, färska kryddor och en del annat fint. Det var verkligen jättebra presenter :) Av Dessi fick jag te, en ansiktsmask och ett lila nagellack som jag har på mig nu. Vi får inte ha andra färger än grönt, brunt och svart egentligen, men nu när jag jobbar natt provar jag att ha det ändå och hoppas ingen ska säga till. Av min syster Jessica fick jag ett halsband som det står Cami på, det är jättefint och jag har det alltid på mig nu. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: