camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Löpning

Kategori: Träning

Jag verkar äntligen ha kommit igång lite smått med löpningen igen. Var alldeles för länge sedan jag sprang milen så ska försöka ta mig dit igen. 
 
Igår sprang jag 5.4km på 30min, och i förrigår sprang jag 5km på 30min. I söndags sprang jag Im a runner loppet i Uppsala med syrran på 5km o kom in på 35min. Förra fredagen sprang jag garnisonsmästerskapet på 5km på jobbet o kom in på 26min o 18sek. Och förra onsdagen den 21a maj sprang jag 5km på jobbet i mina barfotaskor på 26min och 41 sek. 
 
Nu ska jag försöka springa 5km fortare, och börja springa längre sträckor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: