camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

På jobbet

Kategori: Allmänt

Igår var det 2 månader sedan jag och Daniel träffades, så jag åkte dit efter jobbet, köpte popcorn, jordgubbar och choklad, och så kollade vi på vetenskapens världs sista avsnitt för säsongen. Det var om 5:2 dieten som verkar funka rätt bra hittills, iaf för överviktiga med dåliga värden. Jag och Daniel funtar på att prova och se om det är nåt som funkar för oss. Blir svårt att äta så lite vissa dagar bara. Jag som gillar att äta så ofta :p

Kl 10 ska jag springa 5km med jobbet, får se hur det går för har fortfarande ont i vaderna från att jag sprang 5km i förrigår med mina barfotaskor. Ska iaf göra mitt bästaste :)

Imorrn börjar jag jobba i Upplands Väsby kl 0615. Ska vara trafikdirigent till kl 15 på ett cykelevent. Har aldrig varit det men borde inte vara så stor skillnad från trafikposten här på jobbet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: