camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Tisdag, Ons

Kategori: Mat

Igår åt jag middag hos Hannah o Ludde. Det bjöds på kycklingfilé, sallad och matvete :) Sedan åkte vi och kollade på ett radhus i Fanna som dom förmodligen kommer att köpa :) Det var stort med bra potential,  med de kommer att få renovera och göra om varje rum. 
 
Sedan åkte vi förbi Luddes pappa en sväng o var där ett tag. Sen körde dom hem mig och så gick jag till Sara en stund :) När jag kom hem åt jag det sista jag hade kvar i chili con carne lådan, och lite senare var jag sugen på godis, så gjorde en blandning på havregryn, ägg, hasselnötsmjöl,  kakao, vatten och honung. Till det åt jag havtorn och björnbär. Supermumsigt verkligen. 
 
Imorse åt jag havregrynsgröt med kanel till frukost, tog en kaffe när jag kom till jobbet, drack BCAA efter träningen och äter nu fisk m champinjoner, jordärtskockor,  tomat, ärtor, sallad,  gurka, paprika mm till lunch :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: