camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

facebook

Kategori: Allmänt

jag håller på att radera en massa vänner på facebook. igen. har alldeles för många. skulle vilja komma ner i iaf 200 men de är svårt att ens komma ner i 400 så vi får väl se ^^ när jag gick igenom mina vänner kom jag fram till att det är en sablans massa människor i min ålder, och yngre, som har barn. känns som det är jätte många. är det för att ockelbo är så tråkigt och man vill ha nåt att leva för? är alla slarviga? går på för mycket fester? eller blir de bara så? jag vet inte, men många är väldigt unga. ut och lev, se världen. plugga. har ett jobb. nånting. stå på egna ben. men grattis iaf, jag vet att barn är underbart (:

jag börjar bli less på dig och din atityd. speciellt mot mig. tagga ner och sluta vara så extremt spydig.

på fredag blir de hemgång :) då ska jag på bio med tjejerna och hämta lite saker (förhoppningsvis) på lördag blir de utgång, woho! sen på söndag är de möte med styrelsen innan jag drar mig tillbaka till enköping. på måndag måste jag hem igen för att gå på möte med kommunfullmäktige. åker härifrån 14.30 och kommer tillbaka 22.00. för att vara där mindre än en timme. svider lite men måste göras.

jag har en sådan där läsperiod just nu. har läst tre böcker på en vecka och är inne på en fjärde. fett kul, men blir lite osocial :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: