camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

yay

Kategori: Allmänt

är hos syrran med emelie (sessan), evelyn, madde och emma. super till det lite och mår bra. alla leker sura på mig för att jag ska vidare till gävle sen men jag vet att dom älskar mig ändå (; måste ju dit och träffa grabbsen, och förstås visa upp mig och göra gävle osäkert igen. är alldeles för sällan nu för tiden (;

har gjort en deal inom familjen att jag inte får röka på två veckor från och med imorrn. så ja, kommer antagligen bli exta mycket ikväll. kommer också bli galet jobbigt när jag kommer tillbaka hem till enköping eftersom alla mina kompisar röker. nästan alla iaf :p okej kanske inte alla, men de känns så ^^

jag vet att du är sur emelie för att du vill vara med mig hela tiden men jag har fler vänner. och jag älskar dig en massa ändå! haha. nu kommer jag be dig att följa med mig ut och röka, hoppas på ett ja, gärna! men får se vad du säger :)

australien, sara, jag älskar dig! haha (;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: