camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

förändringar i obo

Kategori: Allmänt

vi brukar alla alltid säga att ockelbo står stilla. att man kan åka iväg för att sedan komma tillbaka till exakt samma sak. visst är det samma, folk gör slut, flyttar, blir ihop, får barn, köper hus med mera. det är samma gamla rutiner, men det händer faktiskt rätt mycket. vissa får jobb, andra börjar plugga. vissa byter stad, andra stannar kvar. jag har inte ens varit borta ett år, men mycket har ändå hänt. jag tror att vi alla är i den åldern där mycket nytt händer för oss. dags för oss att växa upp och utvecklas. hitta oss själva liksom. jag vet att samma gamla ockelbo finns kvar där när jag kommer tillbaka, och det känns bra. men allt kommer aldrig vara som det var. ockelbo står helt klart inte stilla. och det är en bra sak :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: