camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

:)

Kategori: Allmänt

P sade till mig idag att man måste följa sina drömmar. sina egna drömmar. han har sagt det till mig förut med, att man ska göra det man själv vill, flytta dig man själv vill, utan att tänka för mycket på andra. jag tror att jag har tänkt på andra hela mitt liv, och det kommer jag alltid att göra. men jag kommer även att försöka tänka lite mer på mig själv, göra mer saker jag vill göra. jag skulle vilja göra en massa saker. jag vill lära mig allt, se allting. vet att det är omöjligt, men man kan ju göra så mycket man orkar med, och hinner med :) jag skulle t ex vilja lära mig att dansa och spela piano. skulle även vilja lära mig lite mer språk. vore nice :)
i höst flyttar jag förhoppningsvis till uppsala, börjar plugga och lär mig en massa nytt.
min lillebror ringde mig precis. han fyller år på torsdag och ska ha hem släkten på lördag. klart jag ska dit! hade tänkt åka hem den helgen, men jag får lösa det på nåt vis. det är svårt att ha familj på dessa avstånd, men jag får få det att funka. det gör jag alltid. hoppas bara att det är tillräckligt.
sitter och skriver med F på facebook. samtidigt som jag försöker skriva här, och kolla på gossip girl. snacka om multitasker! (; han spelade in ett meddelande på min telefon inatt som jag lyssnade av nu, då han sjöng. otroligt roligt och vackert! han får mig alltid på bra humör :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: