camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Applikationer

Kategori: Allmänt

Blev överraskad av hur många applikationer jag hade på facebook. Raden var lång! Endast tre av dem var nyare än 6 månader. Så nu har jag rensat bort de flesta iaf. Känns skönt när man kan rensa saker. Känns som livet är en hårddisk och precis fick lite mer plats ^^
Fick precis ett jobb på torsdag! Ska jobba åt Academic Work som konsult. Alltså inventerare på Ica! Börjar kl 6 på morgonen så ska sova på Odenplan. Åker därifrån 05.25. Tidigt värre!!
i och med detta kommer jag att ha en period på 8 dagar då jag jobbar varje dag! Känns oerhört bra. Behöver verkligen pengarna. De pengar jag fick från csn idag för denna månad har redan slagit hårt på räkningen jag hade för skolböcker. Ska tömma plånboken lite mer alldeles strax då jag ska till Ica och handla. Maten är typ slut, måste man så måste man liksom.
min storstädning går väl inte sådär jättebra än så länge. farligt att ha internet, radio och tv på samtidigt ^^ ska lägga ifrån mig datorn och stänga av tvn så att jag bara har radion medan jag städar. ses i dimman

Kommentarer


Kommentera inlägget här: