camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

csn

Kategori: Allmänt

imorrn får jag äntligen mina pengar. skönt med något positivt i denna röra :p ikväll ska jag till swedbank fastighetsbyrå och hoppas på att få ett jobb där.
igår shoppade jag med anne efter jobbet! var mycket trevligt. hittade en barnpåse till fia dessutom ^^ måste dit och hälsa på snart. hon har inte ens fått plagget jag köpte åt lillen i österrike. vill hålla en babyshower för henne i mammas hus i lingbo. eller kanske hennes mammas hus i mo. får se. när jag känner mig stark nog att ta upp kalendern så ska jag hitta ett datum och sen börja bjuda in folk. kommer nog bli bra :)
när vi var och shoppade i gränby igår så gick vi till nya avdelningen. där hade dom öppnat ett spaställe med 40% rabatt. sista dagen var självklart igår också. så då hade vi iaf lite tur! anne köpte ett presentkort på en ansiktsbehandling och jag köpte ett presentkort med enbart en summa. betalade 960kr för att få ett presentkort på 1600kr. riktigt bra. får gå dit för att slappna av sen. om jag nu kan trycka in det i schemat :p
ska försöka gå och klippa mig på torsdag. behövs verkligen. imorrn är det styrelsemöte med muf. behöver stostäda hemma innan dess. diska, dammsuga och skura ska jag göra, nu när jag fått prylarna av jess (: mycket skönare nu när jag har micro också. livet blir lite enklare ^^
på fredag är det regementets dag i enköping. ska dit med wittan. känns riktigt kul så ser fram emot det! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: