camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

det går bra nu!

Kategori: Allmänt

ligger i min säng hemma på kantorsgatan i uppsala. mina 18kvm funkar bra för mig. behöver inte större just nu. har nu iaf registrerat mig på de kurser jag ska läsa denna termin. det blir praktisk engelska 30hp och samhälllskunskap ab, statskunskap 15hp. börjar 24e augusti, sen blir de full rulle med mina 200% plugg!
på onsdag ska jag till gävle och gå på bio. blir nog kul (: jonas är hemma från rhodos så ska bli intressant att se om det blivit något av karln! på torsdag ska jag till moster i sthlm så ska vi gå på cirkus! sen på fredag åker jag hem till kusin putte eftersom han har födelsedagskalas :) skulle gått på fest i obo på lördag men fick precis jobb här i uppsala på söndag så blir att stanna hemma! ska även jobba måndag, så de känns bra. måste jobba om jag ska överleva här i storstan ^^
beställde lite kurslitteratur igår. sved galet i plånboken! hade ingen aning om att man behövde så mycket böcker. är verkligen massor. köpte bara några få av dom igår och fick betala 1000spänn. inte okej :p
nästa helg så kanske jag ska till viktor i skara. vore kul att se honom, var så länge sedan nu.
i fredags hade jag inflyttningsfest. det var jag, jessica, pontus, fredrik, kristoffer, filip, hampus, jonte, david (en sväng) och en polare till filip och hampus. vi var här ett tag, spela ölspel och guitarr hero. pontus var galet bra på trummorna (; malmis drog in en livboj från balkongen, som ja, ligger kvar här inne. har inte vågat smyga ut med den än :p sen drog vi iaf ut på bj, och sen efterfest hos hampus där vi sov kvar. åt pizza och kollade på rödluvan dagen efter. usch vilken dålig film! slösa ingen tid på att se den (;
ska hem till lisa och kolla film någon dag i veckan. har dock kommit fram till att jag bara kan ikväll och imorrn, så hoppas hon kan någon av dom dagarna :p kan ju lördag också i för sig. får se när det blir (: var galet uttråkad igår. har kommit fram till att jag känner för lite folk här och har alldeles för lite att göra här. somnade liksom 11 igår och har fortfarande inte gått ur sängen. sov 12 timmar ^^ men blir ju massa att göra när skolan börjar så det är väl lika bra att passa på och vila nu när man kan.
kevin kom hem igår, yay! hoppas man kan träffa honom någon gång också. folk verkar ha svårt att ta sig hit dock, tyvärr. borde kanske kolla om han vill med på bion på onsdag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: