camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Det ljusnar

Kategori: Allmänt

Alltid när det går dåligt och det känns som man är i botten så blir allting bra igen rätt fort. oftast iaf! ikväll var första kvällen på mitt nya jobb. så nu har jag tre extrajobb i stort sett ^^ men det gick iaf bra så ska dit imorrn och på onsdag igen! mitt nya jobb är på swedbank fastighetsbyrå och innebär i stort att ringa ut till olika människor och erbjuda dom värdering av sin bostad. var mycket roligare än det jobb jag hade på ringbolaget för några år sedan :p
ska även jobba på söndag. heldag 11:30-17:30. det är som visningsvärd på fastigheter med fastighetsbyrån. men är anställd av academic work som konsult. förhoppningsvis får jag in lite slantar till slutet på denna och nästa månad. har varit lite kärvt de senaste dagarna ^^ måste börja anpassa mig efter den nya budgeten.
imorrn så ska jag iaf storstäda här hemma tänkte jag! sedan kl 17:00-19:00 ska jag jobba på fastighetsbyrån. 19:00 är det styrelsemöte. hoppas att det inte blir långvarigt för efter det ska jag hem till Lisa och kolla tv. True talent kanske :)
nu ska jag ta något att äta och krypa ner i sängen. har varit en låååång dag (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: