camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

första dagen på jobbet!

Kategori: Allmänt

idag har jag jobbat som visningsvärdinna på två fastigheter i uppsala. gick jätte bra :) ska jobba imorrn med! jobbar på kvällen så ska passa på att hämta ut min kurslitteratur och mitt kårleg under dagen. skulle verkligen behöva en dammsugare. ser ut som skit här. vet dock inte vart jag skulle göra av den. finns inte så mycket plats här ^^ är trött på att behöva gå till evakueringsduschen i byggnaden bredvids källare, så hoppas dom är klara med våra duschar snart.
i torsdags var jag med Ebba på cosmonova. sedan fikade vi på sureplan. senare mötte jag upp dunder så gick vi på cirkus på gärdet. det var faktiskt riktigt coolt! fick klappa en elefant (; efter cirkusen åkte jag till gävle och drog ut på krogen med några vänner. dagen efter åkte jag till stuvsta för att gå på min kusins födelsedags kalas. efter detta åkte jag och syrran till uppsala. där mötte vi upp kevin som hälsa på från gävle :) vi försökte komma in på bullit, men är man inte 23 så är man inte :( vi hittade ett ställe som hette terrassen, det var rätt mysigt. där skulle en snubbe skjutsa oss till bj, men när han sade att han bara skulle ta en till öl först så sa vi tack men nej tack och promenerade istället :p
har fortfarande bojen inne hos mig. inte okej ^^
håller på och tvättar just nu. måste diska också, men segar lite :p blev riktigt bra med byrån jag införskaffade på fyndhörnan hos ikea. nu får jag iag plats med mina kläder (; skulle vilja köpa en tvbänk också så man kan ta bort de där fula hyllorna!
igår kväll hade jag myskväll med syrran. vi såg en film på 6an som hette "the perfect storm". var en riktigt spännande film, till slutet då man bara blev deprimerad eftersom alla dog :s
på onsdag börjar skolan! galet spännande. sen på torsdag åker jag till ockelbo för att gå på socialnämnden och styrelsemöte. fredag är fortfarande tomt i kalendern. plugga kanske man borde passa på att göra ^^ sen på lördag är det grönan som gäller! ska bli kul :) faster är riktigt schyst och bjuder på både inträde och åkband. sen på söndag blir det shopping i uppsala med jess!
brukade ibland känna mig som en kippande fisk på land. men nu känns allt helt okej. fastän jag inte har någon aning om vad jag vill ha för karriär. jag litar på att det löser sig. man väljer sitt öde

Kommentarer


Kommentera inlägget här: