camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Hungerspelen

Kategori: Allmänt

Ebba tipsade mig om en trilogi förut. Hungerspelen heter de. de finns att köpa på pocket shop och jag rekomenderar dom starkt. riktigt mäktiga är dom. jag läste ut den tredje idag. helt såld är jag på dom. ska komma ut en film nästa år så väntar med spänning på den. handlar om distrikt som styrs av en regim som tvingar deras barn att döda varandra i hungerspelen varje år. typ iaf. hemsk historia är det iaf. är en lättnad att det inte är sant :p
jag skulle köpt nollningsband idag, men det blev inte av. bestämde mig för att jag inte har tid. och det har jag ju inte heller. får kanske bli nollad nästa termin då allt lugnat ner sig :p tänkte iaf försöka prioritera rätt den här gången och spara både pengar, tid och hälsa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: