camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Ica

Kategori: Allmänt

var nyss och handlade på ica! där mötte jag martin som var tillbaka efter semestern. han kommer inte att kunna komma på styrelsemötet ikväll, så vi får se till att klara oss utan honom. har ju ändå möte en gång i veckan nu i början så borde inte vara några problem. utanför ica var det några ungar som lekte. de skällde som hundar och bet efter varandra. en mycket intressant lek måste jag säga ^^
jag ska försöka hålla en budget genom att endast handla på ica för 100kr i veckan. idag handlade jag för 98kr så måste nu klara mig med det jag har till nästa vecka :p det jag inhandlade var ett storpack med ägg, hackad spenat, ägg, frysta jordgubbar och diskmedel. tur att man har mat i frysen från förr (;
har redan skrivit upp vindruvor och allrengöring till nästa vecka :p tänkte unna mig något lite godare varje vecka. som jordgubbarna denna vecka, vindruvorna nästa vecka och sen kanske det blir popcorn efter det :)
jag är verkligen usel på att städa. kommer ingen vart. om tre timmar börjar jobbet. är värre än usel om jag inte hinner klart till dess :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: