camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Muf kampanj och reccemottagning

Kategori: Allmänt

idag vaknade jag av mig själv halv 5! bestämde mig direkt för att det inte var dags att gå upp än så tvingade mig själv att somna om. vaknade sedan igen halv 7 och bestämde mig för samma sak. fast jag kände mig pigg så visste jag inte vad jag skulle göra om jag gick upp så det var lika bra att sova ^^ sen när danny ringer kl 8 och väcker mig så är jag såklart istället helt slut! trött som ett djur var jag :p men han vägrade sluta prata såklart så då var man tvungen att vakna till (; eftersom jag hade extra tid så segade jag galet på morgonen. sedan gick jag till ekonomikum för att hämta en bok innan jag gick till muf lokalen för att möta de andra. hade inte träffat någon av de andra tidigare så det var mycket trevligt! :) alltid kul att träffa nytt folk. var även en ny tjej. hon har bott i uppsala ett år men gick precis med i muf vilket är kul! det var en rolig kampanj men galet mycket folk. jag passade på att vara ny student samtidigt så gick runt och fick diverse saker. mycket trevligt. sedan när det var dags att gå in i någon lokal så satt jag där i ca 1 minut innan jag bestämde mig för att skippa resten av dagen. syrran var på väg till mig och det var mycket mer lockande än att sitta där ^^ så nu har jag umgåtts med henne idag! fick igång wiit vilket var riktigt kul! har även släpat hit micro, dammsugare och mopp! så nu kan jag äntligen städa och äta varma matlådor :p ska försöka sova snart så att vi är pigga på grönan imorrn :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: