camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

promenad

Kategori: Allmänt

var ute och promenerade i 2 timmar. skulle ut och springa en vända men var tvungen att sakta ner och börja gå efter redan en kvart. konditionen har minskat avsevärt sedan muck. första gången jag tränade sen lumpen. var rätt nöjd med mig själv, tills jag skulle duscha. våra duschar är ännu inte klara så måste fortfarande gå till byggnad 18, där vi måste gå ner i källaren och duscha i evakueringsduschen. lika roligt som det låter :p jag glömde iaf min handduk. roligt värre. men smart som jag är så har jag alltid någon lösning ^^ slapp gå tillbaka naken iaf vilket är ett plus ^^
ska jobba på söndag, yay! måste samla in pengar så att jag har råd med gymkort ^^
nu ska jag till ica och hämta ut mer kurslitteratur!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: