camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

fel tåg

Kategori: Allmänt

här går jag och väntar på pengar från csn, och så kommer det inget. inga meddelanden om jag loggar in eller något sådant. så idag säger syrran att jag måste lämna in studieförsäkran, och så kollar jag hemsidan nu och letar efter det. självklart har hon rätt. och självklart är det hur lätt som helst. bara att fylla i en ruta och trycka på skicka, i stort sett. löjligt! :p nu ska dom väl iaf förhoppningsvis komma snart.
idag var jag i ockelbo på socialnämnden. sedan åkte jag med mamma och jessica till lingbo för att äta middag. blev aldrig något gävle eftersom socialnämnden höll på så länge och vi inte skulle hinna till styrelsemötet utan att stressa. och det kände vi inte för såklart (; styrelsemötet gick bra, socialnämnden också för den delen. har varit en bra dag. har ögnat i min kalender och sett att jag inte åker tillbaka till ockelbo förrän om en månad igen. 21 september tror jag det var. illa fast också riktigt skönt :p
på vägen hem ikväll hamnade jag på fel tåg i gävle. på tåget från ockelbo till gävle sade de att mitt tåg skulle vara på perrong 3. när jag kom ut ur mitt tåg var det bara några minuter kvar till mitt tåg skulle gå, och det stod ett tåg på perrongen, samt att det stod på tavlan att det var det tåget som jag skulle med. sen när tåget rörde sig såg jag att det rörde sig åt fel håll. just typiskt liksom. har aldrig gått på fel tåg förut. var väl för trött för att vara uppmärksam. men men, det gick bra ändå. de släppte av mig i ockelbo och så hämtade ett annat tåg upp mig där och tog mig till uppsala. kom hem lite senare än det var tänkt och är helt slut efter denna dag, men det känns bra ändå. imorrn är det välkomstkomittjosan på universitetet! ska träffa mufare först och kampanja lite. så borde verkligen sova nu. ska bara avsluta allt (:
resan till skara är iaf bokad! åker 16e efter skolan och kommer hem runt 22 den 18e. kommer bli riktigt kul!
imorrn kommer jessica hit. vill att hon ska bo här. vill vill vill. inte hos mig förstås, det går inte för sig ^^ men i uppsala :) träffade henne idag men längtar till hon kommer imorrn! syskonkärlek på hög nivå (;
känner mig helt slut. som att någon pumpat ur all energi ur mig. ska lägga mig och somna bums! nej jag somnar aldrig direkt. brukar ligga vaken mellan 30-60 min innan jag somnar. bara tänker och tänker och tänker. på allt. riktigt frustrerande :p
träffade janne på gallerian i obo idag. var riktigt oväntat. har inte sett röken av den grabben på mycket länge. lät på honom som att han mår bra iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: