camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

sömn

Kategori: Allmänt

har sovit i 12 timmar inatt. helt galet! men är iaf riktigt skönt att vakna av sig själv istället för en väckarklocka. tänker på hur lite sömn vi fick i enköping och är tacksam över att få sova hur länge jag vill ibland! kanske mitt undermedvetna som gör att jag sover så länge som möjligt ^^
idag är det iaf en stor dag! ska städa, jobba, på möte och sen till Lisa! ska äta frukost och kolla upp det där spat nu tänkte jag. har man 1600kr i presentkort så måste det ju gå att göra någonting nice! kom precis på att mina pengar från csn kommer idag också. vissa dagar är helt enkelt bara bra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: