camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Tidigt!

Kategori: Allmänt

05.41 vaknar jag av att telefonen ringer för andra gången i hallen. Det är bara att rusa upp och svara. Danny som ringer. Han är på väg till jobbet och tycker att jag kan gå upp. Helt galen tid att gå upp på men självfallet kan jag inte somna om efter vårt samtal. Det är i och för sig nog lika bra eftersom jag måste gå upp kl 05 imorrn. behöver vända dygnet lite :p jag behöver sova på odenplan för att kunna åka till jobbet imorrn så har messat både agneta och alex för att kolla om jag kan sova hos dom. har dock inte fått något svar. ringde agneta utan svar också. får prova igen idag. svarar dom inte så får jag ringa moster som också bor på odenplan. det borde lösa sig.
imorrn var det en lugn dag och en hektisk kväll. kl 17-19 jobbade jag på fastighetsbyrån. 19.15-20 hade vi möte med styrelsen och efter det var jag hemma hos Lisa till efter 11 någon gång. somnade inte förrän runt 01 i natt så kan inte fått tillräckligt många timmar sömn. dock sov jag ju 12 timmar igår så kanske jämnar ut sig lite :p får sova middag 20 min innan jobbet kanske. det är sådana här dagar man önskar att man drack kaffe, eller gillade energidryck. är lite smått avis på dom som bara behöver trycka i sig sådan där sörja för att hålla sig pigg och vaken. jag får helt eneklt förlita mig på mitt te :p
jag börjar inte jobba förrän 17 idag så till dess ska jag läsa ur mina skolböcker och läsa igenom arbetsinstruktionerna till imorrn. ska bara orka. känner mig riktigt seg. måste vakna. dags att gå upp och röra sig lite. göra frukost och sätta på en kanna te (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: