camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

tight schema

Kategori: Allmänt

intressant hur schemat kan gå från helt tomt till fullsmockat! nu är det torsdag och jag ska strax åka till naturhistoriska i sthlm med wittan! efter det ska jag på cirkus med familjen och kusinernas familj på gärdet. efter detta åker jag till gävle på en maskeradsfest. sedan på fredag åker jag ner till sthlm igen för att gå på min kusins födelsedagskalas. efter det åker vi hem till mig i uppsala och går på krogen. hittils har jag allt under kontroll. typ. på lördag blir det knepigare. det är en kampanj i bålsta som är kl 12-16, och kl 16 har jag sagt till mamma att jag ska vara i ockelbo på deras kick off med partiet. jag kollade mina resmöjligheter och såg att jag var tvungen att lämna bålsta 11.30 om jag skulle komma i tid till ockelbo. inte så lyckat! sen har en kompis fest i ockelbo samma kväll som jag skulle vilja gå på, men det är nog inte möjligt eftersom jag jobbar i uppsala på söndag. och på måndag för den delen. på tisdag är det fortfarande tomt, thank god! men sen på onsdag börjar skolan. woop woop. nu måste jag hämta mitt ägg från spisen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: