camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

uppsala liv

Kategori: Allmänt

idag har jag varit till biblioteket i ekonomikum och hämtat lite skolböcker. är fortfarande i kö till en del. de jag har beställt från cdon och bokus har inte kommit än heller. vet inte hur akut det är med att ha böckerna men det märks väl på onsdag. bara två dagar till skolan börjar. fett nervös ^^ men ska nog gå bra. var och hämtade ut mitt tillfälliga kårleg idag. det andra ska skickas hem till mig. skrev även upp mig för att komma till nationen på gratis middag den 31a. förhoppningsvis träffar man lite andra vilsna själar där. det flyttade in en utbytesstudent i min korridor idag. hon är från holland och ska studera biologi. mycket trevlig brud! hon ska följa med mig på den där middagen så ska hjälpa henne att gå med i norrlands nation.
jobbade idag igen, med samma mäklare. han är riktigt schyst faktiskt. hoppas att jag får jobba med honom igen. han tipsade mig om ett annat jobb på swedbank fastighetsservice så ska ringa hans chéf och kolla upp det imorrn. ska även kolla upp ett annat jobb som fille tipsade om. så får vi se om jag får nåt :)
imorrn ska jag träffa anne kl 16. ska bli jätte kul att träffa henne igen. sen ska jag hem till lizzie kl 20 och kolla på true talent :) på fredag är det välkomsttjosan hela dagen för nya sudenter på universitetet. ska bli kul! är nå grejs på nationen sen på kvällen också. får hoppas att det inte är alltför kul eftersom man ska upp på grönan dagen efter :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: