camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

company of heroes

Kategori: Allmänt

god morgon världen. morgonen har börjat bra. började med en dusch efter att brorsan tvingade upp mig runt 12. fick dock inte ner persiennerna i badrummet så många grannar på odenplan fick nog en "fin" syn i morse ^^ sen åt jag iaf ett ägg till frukost medan jag försökte lära mig company of heroes. spelade precis ett spel med alex där jag blev mosad totalt. inte ok :p snart ska vi ner på bk och äta lunch. var inte längesen jag åt frukost men whatever (: blev sent inatt igen. kollade på oc, tydligen blir jag aldrig trött när jag kollar på serier. tvingade mig själv att försöka sova runt 03 iaf.
alex säger att alla britter har fet näsa och ful hatt. ska kolla efter det ^^
han tränar medan jag skriver här. 27kilos hantlar och armhävningar med klapp. börjar känna mig rätt värdelös som ligger här i soffan, kollar på och gäspar :p
ska försöka köra rehab från facebook. blivit alldeles för beroende. alex har tagit bort sin, men så långt kan jag nog inte gå ^^ får försöka hålla mig här på bloggen istället för face ett tag :p
har ont i halsen. haft det några dagar. självfallet orkar jag inte göra någonting åt det. imorrn bitti ska jag till anne. ska bli mys (:
längtar galet tills jag flyttar in i nya lägenheten. ska bli skönt att inte bo i lådor, väskor och på vift. kommer bli bra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: