camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

lat i den tekniska världen

Kategori: Allmänt

min mamma och min lillebror skulle umgås i helgen. mamma gnällde för att han bara sitter vid datorn hela tiden. min syster föreslog att mamma skulle komma med något annat som de kunde göra. hon föreslog att min lillebror skulle komma och se på skidskytte med henne på tvn. bra där. jessica frågade mamma om dom gjort pepparkakor som dom skulle göra. det hade dom inte. man måste älska latheten som finns så öppet i min fina familj ^^
jag har fortfarande inte börjat plugga, eller bakat mina pepparkakor. kommer bli en lång natt känner jag. har chattat med vännerna på face för att försöka komma på ett datum då vi alla kan ses runt jul. verkar omöjligt :p
jag pratade med jessica i telefon, och sa att det blev för mycket så hon fick gå in på sin dator om hon ville prata med mig. hon undrade varför man alltid ska behöva sitta vid datorn. mitt ärliga kloka svar var att det är så världen fungerar nu. det bara är så. (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: