camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

plugg

Kategori: Allmänt

u:et på min dator börjar bli dålig. jobbigt läge. blir att köpa ny dator snart. så jag kan nörda (:
på tosdag ska jag på hockey med lillebror. aik-dif i globen :) självklart hörde mr J av sig direkt. oväntat ^^ såklart var han inte riktigt lika taggad när jag inte hade någon bil att köra honom i. fatta man väl. jaja får se hur de blir. ska bli kul att gå på hockey med alex iaf :) de blir min födelsedagspresent till honom. han fyllde i april så jag är inte lite seg. men whatever ^^ vill jättegärna gå på brynäs-aik den 3e jan, men jobbar då tyvärr /:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: