camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

schitzofren och galen

Kategori: Allmänt

jaa, vad säger man?
för mycket alkohol plus för lite sömn är lika med snefylla.
vet inte vad som hände i fredags. helt galet var det tydligen iaf. vet inte vad det var för fel på mig. sa och gjorde saker som jag glömde bort under samma kväll, och fick för mig helt konstiga saker som jag trodde starkt på. verkligen inte okej. är det någon gång man ska skämmas över sig själv så är det helt klart nu. dags att köra en galen rehab tror jag. rehab, detox och celibat kanske man skulle kört med. se om det funkar. antagligen inte.
om vi bortser från mig så verkar kvällen ha varit rätt rolig. Loy fick en riktig "militär upplevelse" (; vilket hon verkar rätt nöjd med. jessica blev charmad av lignell som slängde av sig sin shorta på typ en sekund när jag kom och spillde öl över hennes ben. tydligen skulle han torka med den istället för att hämta papper. vet inte om han försökte vara gullig eller om han bara var knäpp ^^ wikström försvann rätt tidigt, tydligen betalade någon 1300kr i taxi för att han skulle komma till sthlm. snacka om önskvärd grabb (; mer roligt om lignell - min syrra sa att hon var pigg och inte kunde sova, lignell sade att han kunde sjunga för henne. man kan ju tro att han sa det för att vara rolig, men nej då, han sjöng en visa. vet dock inte vilken. borde ta reda på det ^^ tydligen så lurade han henne att han var oskuld också. stackars lilla omedvetna tjej. taskigt lignell förresten, sluta trolla! (; anne drog iväg och sov hos Q, vet inte riktigt vad som hände där. mig ska vi inte prata om, herre gud. ska förtränga allt jag hört. hur kan jag fortfarande ha vänner? :o inte inte inte okej. får gottgöra dom. börjar med celibat, detox, rehab grejen. no more alkohol för mig! vilken helg. vi sov iaf hos lignell och strandqvist. jessica väckte mig (oklart när) och sa att vi behövde gå till tåget. kul. vi skulle till vår faster ansa och fira jul med pappas sida av släkten. var hur seg som helst. höll på att missa tåget btw, så blev en liten fin springtur där med på morgonen. tur att man inte var ett dugg bakis, elleeeer? tänkte åka hem till uppsala på kvällen, eller gå ut i sthlm. blev inget av det. var så himla slut så stannade kvar hos min faster och kusinerna. somnade kl 21 och vaknade 11.30 dagen efter. ville sova mer men kändes lite överdrivet. kände dock att timmarna behövdes. nu är jag iaf hemma hos dennis och tobbe i uppsala. dom är dock hos mamma i lingbo, så jag är själv. rätt skönt faktiskt. är inte ofta man är ensam längre. har en tenta i engelska imorrn som jag måste plugga till ikväll och inatt och imorrn förmiddag. riktigt illa att jag inte börjat än. precis som tentan i statskunskapen. klarade den iaf så hoppas på det bästa nu med. väntar mig dock det värsta ^^ fick med mig pepparkaksdeg från min faster, så tänkte baka några pepparkakor och dela ut som fredsgåva till mina vänner :p
på vägen hem köpte jag 6st olika energidrycker. meningen är att de ska hjälpa mig att hålla mig vakten för att plugga hela natten. får köpa nya imorrn som får hålla mig vaken under tentamen (; köpte olika sorter för att se vilken jag gillar mest. jag hoppas på att den rosa är godast, den var iaf finast (;
laters

Kommentarer


Kommentera inlägget här: