camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

AAAAAH

Kategori: Allmänt

ett lungt glatt aah, som när man sätter sig vid datorn med en kopp te i handen och mtv i bakgrunden. har precis hjälpt wittan att plocka ur diskmaskinen. vi kom fram till att vi ska fråga vo om vi kanske skulle kunna få lite fler bistick och muggar. måste alltid dra igång maskinen halvfull för att allt är slut. och så slutar det med att vi får äta med knivar istället för skedar osv medan diskmaskinen är igång. inte bra. kanske skulle vi köpt sådant på ica maxi för pantpengarna vi får istället för allt godis och läsk vi ständigt köper. figuren mår verkligen inte bra av att sitta i vakten. är ju meningen att man ska träna på kvällarna. kanske ska börja med det ^^ tycker egentligen om att gymma. hemma älskar jag det. men det är ett mycket bättre gym där än här. typiskt liksom. är egentligen inget fel på detta, vet inte riktigt varför jag inte tycker om det. bara är så.
jag sade även att vi borde be om en kedja till ett av hänglåsen på kassunbyn. så det inte blir så kaloppit svårt att öppna och stänga den grinden varje gång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: